07.04.2016

Met Nissan naar de finale van de UEFA Champions League


In de rust mag je ook nog voor 80.000 toeschouwers in het stadion met de middencirkelvlag zwaaien.

Voetbalfans die de finale van de UEFA Champions League willen bijwonen, opgelet: Nissan, officieel automotive sponsor van de UEFA Champions League, biedt 25 gelukkige voetbalfans de gelegenheid de wedstrijd in Milaan te bezoeken. In de rust van het best bekeken sportevenement van Europa mogen zij voor 80.000 toeschouwers in het San Siro-stadion met de middencirkelvlag zwaaien.

Barcelona-ster en Nissan-ambassadeur Andrés Iniesta trapte de campagne af door in de straten van Barcelona selfies te maken met voetballiefhebbers. Wil jij kans maken op een reis naar de UEFA Champions League-finale in Milaan? Maak een selfie en plaats die in de comment box van Iniesta’s video-post op de Nissan Facebook-pagina.

Vreemde gewaarwording

Over het maken van selfies met zijn verraste fans zegt Iniesta: ‘In het begin was het een beetje vreemd. Ik ben niet gewend om het zelf te doen, want normaal gesproken zijn het juist andere mensen die vragen om een selfie met mij. Goede selfies zijn foto’s van een bijzonder moment. Hopelijk kan ik aan het einde van het seizoen een selfie maken terwijl ik samen met mijn ploeggenoten de Champions League-trofee omhoog houd.’

Namen op de middencirkelvlag

Alle deelnemende voetbalfans die niet het geluk hebben om een plaats op het veld van San Siro te winnen, pakken toch een stukje roem mee. Hun namen komen namelijk in kleine letters op de middencirkelvlag te staan en vormen de bekende zwarte sterren op het witte doek.

nissan_champions_league_selfies
nissan_champions_league_selfies
Henk de Hooge

Henk is Internet Entrepreneur, founder van Dutchcowboys en daarnaast tech en travelblogger, fotograaf, visual storyteller en bovenal een digitale nomade. Je maakt Henk vooral blij met bijzondere auto's, verre reizen en coole gadgets. Zijn grootste passies zijn echter innovatie, creativiteit en duurzaamheid.